עונתה – חלק א

17 מחשבות על “עונתה – חלק א

    1. הסיפורים לא נועדו לפגוע באף אחד.
      הם נטו כדי לעורר ולפרוק תאווה.
      כל אחד חווה התעוררות מסיטואציה אחרת ויש שהרקע שלהם יגרום להם להנות מסיפורי דתיים.
      הסיפור לא מתיימר להיות אמיתי.
      זה סיפור ככל הסיפורים באתר, דמיוני ומיועד להנאה בלבד.

  1. הקטע עם ההומואים מאוד מופרך. זה ידוע בישיבות שיש הומואים וגם עם הרבנים, אבל הם כולם מסתתרים. אין דבר כזה כמו שמתואר בסיפור.
    כנל הקטע עם החינוך הבנות באולפנה (עזוב את זה שאולפנה זה בכלל לא לחרדים).. זה גם מאוד מופרך.
    הציק לי קצת הסטיגמות כאילו מחנכים את האשה להיות שפחה של הבעל מה שכלל לא נכון.
    אבל בסך הכל זה סיפור נחמד והוא לא אמור להיות מציאותי.

    1. תודה על המשוב,
      סיפור דמיוני הוא סיפור שנוצר בכוח הדמיון ואיננו קיים במציאות וכך יש לקרוא אותו בדיוק כמו שקוראים את "זהבה ושלושת הדובים" בלי לחשוב שדובים בכלל לא גרים בבית, לא ישנים על מיטה, לא מבשלים לעצמם דייסה ובטח ובטח שלא מדברים אבל לצורך הספור האנישו אותם (וכך הוא הפך דמיוני) ועדיין זה לא אומר שאכן יש דובים כאלה וגם לא פוגע בעלילה.

    2. אתה פאקינג רואה זהבה ושלושת הדובים? מה אתה ילד? ובלי קשר סיפור גרוע בתור אחד שמבין קצת (הרבה) יותר ממך בישבות אין דבר כזה אני גם אם ההיתי גוי ההיתי קצת בודק לפני שההיתי מבלבל את השכל נ.ב ומי שחושב שאריה יותר טוב מבייניש אז אני מודיע מראש חיי בסרטטט

  2. התגובות ף שלכם מוגזמות
    מי שלא מתאים לו שלא יקרא
    כמות הפעמים שגרם לנו לגמור היא עצומה
    אני אהבתי את הסיפור מאוד
    ובתור חרדי לשעבר שעבר את זה הסיפור שלו לא מופרך!!!!!

    1. זה לא קשור, אני קורה בשביל להינות, וכשאני קורה שטויות כמו
      "לדבר יפה הם יודעים, אין ספק, לטמון לך פיתיונות! הרצאה ראשונה משכה הרצאה שניה, לשלישית כבר הגעתי לבד, מצאה חן בעיניי הצייתנות העיוורת, כזה ראה וקדש! לא כל הוויכוחים האינטרסנטיים באספות החברים בקיבוץ, הכל קבוע בשבילך ולא צריך לחשוב, הרב אומר ואתה עושה, בלי לשאול "למה?" כי הרי בנשגב ממך לא תחקור."

      אני מאבד את החשק בצורה מידית.
      אם אתה לא מכיר את הדת אל תכתוב כאילו שאתה מכיר.
      יש לי ביקורת קשה ביותר על הדת, אבל כשאני קורה סיפור אני רוצה " להיכנס למוד " לא לקרוא דעה מזלזלת של בין אדם על קבוצת אוכלוסייה.

  3. אריה מכיוון שאני אוהב את הסיפורים שלך , ואתה אחד הטובים, התאכזבתי קשות. הפעם הפסקתי באמצע! אם אתה כותב על הוביטים סבבה, אנחנו לא הוביטים לא טרולים ולא אלפים ואפשר לפנטז. אבל ספור שמתיימר להיות קשור לחברה אותה אנחנו מכירים לפני ולפנים ולספר על "משכב זכר" כנורמה ממוסדת זה מופרך לחלוטין. בוודאי שקימים הומוסקסואלים ואפילו מעשה אונס ע"י מלמדים ראה ספרו של ליפשיץ- בריזל "שתיקת החרדים" אבל חטא צריך רציונליזציה בעיני החוטא ומציאת "הנחות" כמו "היא פיתתה אותי" "זה חד פעמי" ראה את ספוריו של בייניש שכתיבתו בוסרית אבל עלילותיו מעוגנות במציאות החרדית/דתית.

    1. ביינישבאלד בוסרי , לא רהוט, ותאוותני מידי.
      הכתיבה שלו היא רצף של מחשבות זימה בלתי מהוקצעות, והסיפורים הם בליל של פנטזיות פרועות ובלתי הגיוניות.
      בקיצור, עלילות גרועות וכתיבה מרושלת.
      מצטערת, אבל אריה הרבהההההה יותר טוב.

  4. לא סיפור מוצלח…
    מצטער, אני קורא אדוק של סיפוריך, אולם זה סיפור מדע בדיוני או פנטזיה מרוב שהם רחוקים מהמציאות ולכן קשה להתחבר לסיפור הנ"ל.
    חבל.

  5. הסיפור הסצפציפי הזה הוא חלש ביחס לסיפורים האחרים שלך. אכן דמיוני כפי שציינת…אך הוא מנותק לחלוטין מן המציאות ועל כן לא ניתן להתחבר אליו כלל

    1. לגבי הבוסרית, לעומת אריה שיש לו קילומטראז' של עשור לפחות בכתיבה אירוטית, הכל יחסי 🙂 כפי שאמר יהודי אחד עם הרבה שערות ופרס נובל… הספורים שלך טובים ומשתפרים ועדיין לא סיימת את כל הסדרות שהתחלת…. מצפה להמשך

הוספת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *