כאב ראש – חלק ג

12 מחשבות על “כאב ראש – חלק ג

    1. אשמח לחזור ולהשלים, הפסקתי כי לא היה משוב משמעותי. האם אהבת גם את הסיפורים האחרים בסגנון שונה?

  1. סוף דעתי שאינני אוהב להשפיל או להכאיב. כתוב על מכות עד כדי סימנים ופצעים. לכול אלו שאוהבים להכאיב נסו זאת על עצמכם
    אני מבקש במשפחה,חיזור, עם ההורים, חברים וצעירות, חיזור והפתאות אבל בלי אלימות. זאת סוף דעתי

הוספת תגובה