האחיינית שלי

59 מחשבות על “האחיינית שלי

  1. אני חייבת לשאול
    ביינישבלאד, אתה דתי? אתה דתלש? היית בן ישיבה פעם? רק מישהו מהמגזר יכיר את הקיצור בייניש

    ולכל המגיבים שכותבים שהם דתיים, יש פה דתיים באמת? לא בקטע רע, מה אתם עושים פה? חזרתם בשאלה? או שלא מפריע לכם?

  2. בייניש, אני מעריצה שלך שנים לא רק בגלל הסיפורים, אלא גם כי אתה חמוד אמיתי. התכתבת איתי במייל והיית כל כך מקסים, בלי שום פוזה, התנשאות, תמיד חד, תמיד מתחשב, תמיד מדליק מתח מיני ומעלה את החשק, תמיד מצליח לגרום לי להתפלא כמה התחתון שלי סופג וכמה בא לי להתמסר לגבר זר למרות שאני האחרונה שבאמת אעשה זאת באמת. תודה לך מתוק

    1. תודה רבה. אכן היידפארק הייתה פלטפורמה נהדרת לכתיבה והעלאת תכנים

    1. מהההה זהההה היההההה????
      ואוווווו
      רק אתה מסוגלללל לזה, יא בייניששששש

      אחד הטובים!!!

      פייגי_פה

    1. תודה רבה. ממש מחמיא.
      כמובן שהתגובה הראשונה כאן איננה שלי אלא שייכת לטרול שהזדהה בשמי .

    1. אכן פורסם באתר אחר שמסיבותי שלי חיכיתי עד
      שאדון סליזי יחזור, ואוכל לפרסם אותו פה… ובזמן
      הקרוב אפרסם גם את סיפור ההמשך שלו.

הוספת תגובה