בחירתה של שוטרת

סיפורים נוספים מאת קארין החמה:
במעמקי השעבודנערת הכפר

31 מחשבות על “בחירתה של שוטרת

  1. הדבר הכי מחרמן שקראתי בחיים (קראתי איזה אלפיים סיפורי סקס) קארין את מלאך בסיפורי סקס!
    שלוש שאלות:
    1) את לסבית?
    2)למה הפסקת לכתוב?
    3)תגידי,יש סיפור יותר מחרמן בעולם מזה? גמרתי אחרי חצי סיפור!

  2. לכל הבלשים והשוטרים (והשוטרות) של יושר אמנותי הלוחמים בפלגיאטים – הסיפור פורסם, בשינויים קלים, לפני שנים באותו שם באתר אירוטיקה ישראלי תחת שם המחבר "נועה הלר" (חפשו ברשת ותמצאו בקלות). אפשר להאמין ש"נועה הלר" ו"קארין החמה" הם אותו אדם, כך שאפשר להירגע.
    הסיפור כתוב היטב ומושקע, בסה"כ טוב, אפילו טוב מאוד, אבל הוא מעלה סוגיה מעניינת שמזמינה מחשבה: אמינות סיפורים, במיוחד סיפורים פורנוגרפיים…

    1. בכתיבת פורנו יש דילמה בסיסית: מצד אחד, הכותב מנסה שהסיפור ירחיק לכת מינית, כדי שיהיה מדליק ומחרמן; מצד שני, תיאורים של סיטואציות מרחיקות לכת מינית נוטים להיראות מפונטזים מדי, לא אמינים ולא משכנעים, וזה עלול לפגוע משמעותית בחרמנות. סקס בחיים אינו סקס של סיפורי פורנו. מאידך, כמו שנאמר, בשביל סקס בחיים יש את החיים. כאן הדבר מודגם יפה: מרוב השקעה והרחקה בכתיבה ובתיאורים הסיפור חזק – מדי, ע"ח האמינות.

    2. עוד בעניין: בגרסה המקורית השמות היו לועזיים, ואחד המגיבים כתב שפורנו לועזי יש מספיק, ואם בעברית אז שיהיו עבריים. בעקבות זאת, כנראה, המחבר שינה, ובגרסה הזו יש לנו טלי ורוני במקום קיטי ובילי. מה זה עושה לסיפור? שאלה טובה. אצלי זה נחווה כפרובינציאליזציה מלאכותית שפוגעת באמינות ובשכנוע, ודומני שדווקא שמות אמריקאיים, "מרחיקי עדות", מתאימים ומשכנעים יותר. אבל כנראה שיש כאלה שעבורם זה להפך. צאו וחשבו.

    1. ולקרוא לעצמך "סקסי זין זיון" – זה לא מתועב?!
      כאן זה סיפורי אירוטיקה, מי שרוצה לצטט מהמקורות שיעוף לאתר סיפורי חז"ל
      (אגב, סיפור בנזונה)

  3. קארין,
    עזבי אותך שטויות וארכיאולוגיה ברשת, הסיפור מחרמן ברמות על ודורש פרקים נוספים או סיפורים חדשים באותו סגנון.
    בשורה התחתונה הוא אחד הסיפורים היותר טובים שקראתי לאחרונה באתר, ובקריאה ראשונה לא הצלחתי אפילו לסיים את הקריאה עד הסוף והמבין יבין…

  4. שרלוק הולמס אני לא, אבל אני גם לא טמבל. שכל הוא הדבר היחיד שעוד תקין אצלי. אבל אם הסיפור הוא שלך, למה לשנות שמות? למה לא לכתוב סיפור חדש? אני בטוח שמי שכתב את הסיפור המקורי, ואני עדיין לא מאמין לך שאת הסופרת, יכול לכתוב סיפור חדש בתקופה קצרה מאד

    1. די כבר, עייפת אותי, לא רוצה להאמין? אל תאמין.
      אולי הסיפורים הבאים שאשלח בקרוב ישכנעו אותך, ואם לא אז בעיה שלך.

    1. ממש שרלוק הולמס, כל הכבוד! נראה לך שאני כזאת מפגרת, אפילו לא לשנות את השם של הסיפור??? נועה הלר זאת אני, טמבל! אם היית טורח לחפש באינטרנט באופן קצת יותר יסודי היית מגלה ש"בחירתה של שוטרת" התפרסם תחת השם "קארין החמה" באתר אחר כמה שנים לפני תאריך פרסומו תחת השם "נועה הלר".

    1. מלכת הלבבות אני מצטרף אלייך ……מה שיגידו יגידו קארין את מדהימה אחלה של סיפור …..דווקא רציתי שהיא תחזור לשוטרת שירי היא מתוארת הרבה יותר סקסית מהצעירה הזו …….
      תמשיכי קארין אני רואה שיש לך את זה ….אני מאוד מחכה לסיפור הבא …..שיהיה באותו סגנון אחלה …..

    1. לא גנבתי לא מאריה ולא מאף אחד אחר. כתבתי את הסיפור הזה לפני מספר שנים, הרבה לפני שקראתי סיפורים של אריה.

הוספת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *