כאב ראש – חלק א

9 מחשבות על “כאב ראש – חלק א

  1. נהדר
    סיפור שליטה בדיוק כמו שאני אוהב: עדין אך אסרטיבי, מרומז וברור בו זמנית… מבחינתי העלילה מתפתחת בקצב מושלם: יש פיתוי, יש סקרנות, יש חרמנות, גם קצת מתח (הבעל שברקע), העברית רהוטה. בקיצור… ממתין בקוצר רוח לפרקיםם הבאים!
    (רק יש בעייה שקשורה לאתר: ניסיתי לדרג; כמובן גבוה, אבל בגלל שיטת הדירוג, נגיעה מיקרית קלה גרמה לכך ש”נתתי” דירוג נמוך מאד! ):
    ,

הוספת תגובה