הפעם הראשונה שלי עם גבר

50 מחשבות על “הפעם הראשונה שלי עם גבר

    1. הייתי כבן 30,נשוי וחרמן והייתי ניכנס מדי פעם לקולנוע של סרטי סקס. יושב בחושך ומאונן.
      באחת הפעמים שישבתי וצפיתי בסרט, שמתי לב שבשורות האחוריות מתנהלת פעילות מינית של מציצות הדדיות בין הגברים. אני, שמעולם לא היתה לי מחשבה על סקס עם גבר התחרמנתי כל כך, קמתי ועברתי לאזור ההוא עם דפיקות לב מהירות ובהתרגשות גדולה. התיישבתי, ואכן משהוא התיישב לידי, שלח יד וכשראה שאני לא מתנגד הו פתח לי את המכנסיים ושלף את הזין ובלע את כולו (18 ס"מ עבה) תוך כמה מציצות גמרתי לו בפה והוא המשיך למצוץ עד הטיפה האחרונה.
      וואוו, זו היתה מציצת חיי. ומאז הייתי נכנס לסרטי סקס רק כדי לקבל מציצה, כי הבנתי שרק גברים יודעים למצוץ כמו שצריך.

  1. הפעם הראשונה שלי ..
    וואו זה היה משחקי ילדים עם חבר מהכיתה היינו מוצצים אחד לשני לדעתי מכיתה ה או משהוא כזה, לי יש זין ענק שלו היה קטנטן.
    לאט לאט עברנו למצב שאני יותר מגרה אותו ןמתחנחן למצוץ לו כמו זונה קטנה.
    פעם אחת הוא אפילו גמר לי בפה בעידודי.
    עם השנים יצא לי למצוץ לשכן ולמצוץ לעוד שני חיילים ששירתו איתי, אחד בש"ג סיכמנו על מציצות הדדיות וכמובן שבסוף מצאתי את. עצמי מוצץ לו הרבה יותר והרבה יותר מושקע, ועוד משק שהיינו יחד לילה אחד לפני ביקורת אכא מצצתי לו בכייף.
    זה היה לפני 18 שנים מאז אני נימצצתי המון.. נשים וגם גברים פה ושם…
    אבל וידוי..
    אם יבוא מולי זין יפה וחלק אני לא בטוח שאוכל לסגור את. הפה… 😮

    1. המפגש בש"ג,

      זה היה ברמת הגולן בסיס חטיבת גולני בעוד ינואר קר ❄,
      אני והש"ג מחימוש יושבים בבוטקה ומעבירים משמרת.
      זו אותה בוטקה בה רק לפני שבוע אצבעות נעו בתוך הכוס של קרוליין פקידת המודיעין המופרעת שכירכרה סביבי מאז הגעתי לחטיבה . אבל היא כבר סיפור בפני עצמה… ואם את קוראת אני מתגעגע…

      חזרה לש. ג… .
      מפה לשם התחלנו כמו שני ילדים בני 19 לדבר על זיונים, רמת החרמנות טיפסה במהירה ומה יש לעשות במשמרת של 4 שעות, הועלתה הצעה בזהירות מצידי שאפשר למצוץ אחד לשני ..
      להפתעתי החמימה בלילה קר הוא לא סירב…
      ואף הסכים להתחיל…
      לא היה סיכוי שאתחרט לו אחר כך הוא יכל בקלות לכפות עליי לבצע את המוסכם הוא היה גדול וחזק ממני.

      התרגשתי למראה החייל החמוש הקורע לבירכיי ונבהל מהגודל של הזין שלי, מנסה להכניסו לפה אך האפוד והציוד מפריעים לגישה וגם כך הוא היה גמלוני מאוד…

      בשלב מסוים רציתי להסביר לו ולכן הצעתי שאדגים לו, גם פה לא נדרש שכנוע רב והוא הסכים בשמחה.
      עכשיו הוא נעמד בחיוך זדוני הוריד מעליו את האפוד הניח את המטאטא 16 בצד, ושילשל את מכנסיו מטה,
      אני עומד מולו בסוג של אדישות זה לא שלא מצצתי כבר .

    2. המשך ל ש.ג.

      זה לא שלא מצצתי כבר זין, יצא לי.. לחבר מהיסודי ולכן היו להם זרגים קטנים וחמודים ואני בלעתי אותם בשמחה והרגשתי אלופה ומספקת עבור האדונים שלי לאותם נפגשים.

      האדישות הזו התחלפה בבעתה והתרגשות כשהוא הוריד את תחתוניו…
      היה לו זין עבה וכהה , שגם במצב רפוי לא נופל משלי, והחיוך על פניו היה ברור לי שהוא רגיל לתגובה הזו. ואז הוא אמר .. אז רצית (בנקבה) להדגים לי, (קלט אותי הדפ"ר) והניח ידו על כתפי,
      הבנתי ואהבתי את הרמז , ערכתי על בירכיי מולו והשפלתי מבט כמבקשת רחמים..
      הוא אחז בפי והגיש את זינו העצום חפי, הרגשתי את טיפת המליחות של נוזל הקדם שלו ופתחתי את הפה,
      מפה אני זוכר במעורפל, הוא דחף את כל הזין לפי במצב רפוי והרגשתי איך הוא מתנפח לי בפה,
      כשנגמר לי האוויר לקחתי אחורה ⏪, סימנתי לו להירגע והושבתי אותו על הכסא,
      ערכתי על ברכיי מולו והנחתי את ידיו מאחורי המשענת ,מבהיר לו כי אני אנהל את זה מפה..
      מצצתי לו הכי טוב שיכולתי, השקעתי את הזין שלו עמוק לתוך הגרון שלי והוצאתי קולות שסילביה סיינט האגדית לא הוציאה.. בשלב מסוים הנחתי לו להניח את ידיו על הראש שלי ולבעול את פי.

    3. המשכתי למצוץ לו ומידי פעם מאונן לו כדי להסביר לו איך למצוץ לי אחר כך כשיגיע תורי… הוא לא נראה בהאזנה יותר מידיי ברגעים אלו… 😝.

      סך הכל נהניתי הוא גמר על רצפת הבוטקה כמובן ולא בפה שלי , אני לא באמת זונה קטנה אני גולנצי'ק!.

      כשהגיע תורי נגמרה המשמרת…
      הייתי כל כך חרמן שטסתי למקלחות,
      שם חיכתה לי קרוליין…
      היו ימים..

  2. שלי היה בפנמיה בתיכון. נכנסתי להתקלח מאוחר בלילה והתחלתי לאונן ותוך כדי נפתחה הדלת והמדריך נכנס וראה שעומד לי. התקרב ושאל מה אני עושה לא עניתי נגע לי ב ז ואז אמר מאונן רואה ואני שותק. הוא מוריד לי הראש ואומר לי תמצוץ ומוציא ז ודוחף לי לפה ולאחר כמה דקות מכניס לי ואני צועק מכאב ואז משפיך ואומר לי אם אספר זה הסוף שלי.

  3. הפעם הראשונה שלי כחייל נכנס להתקלח ואז נכנס חייל מילואים למקלחת ממול ומתחיל לאונן ואני רואה מופתע מתרגש והסבון נופל לי מהיד מתכופף לקחת אותו ואז רואה ז עומד מול הפנים שלי לא ידעתי מה לעשות התרחקתי עד לקיר והוא התקרב אלי והתחכך לי על הבטן ואני עדיין רוצה לברוח אבל יד אוחזת אותי ומרגיש ז נילחץ לי על התחת. ואז הוא השפיך עלי ללא חדירה . והקטע הזה עד היום לא מניח לי מאז.

    1. ואווו לי יש פנטזיה על המורה לספורט הוא חתיךךךך. מפנטז שהוא דופק אותי בשירותים מעליי חזקקקקקקקק.

  4. שלי היה ברכבת בלילה ישבתי מול חייל והוא פשוט התחיל לאונן מולי כאשר שנינו לבד בקרון
    ןזה הדליק אותי וגם אני התחלתי לאונן מולו ואז הוא התקרב ונתן לי למצוץ סובב אותי וחדר לי ממש כאב כי זה הראשון שקיבלתי ואז השפיך לי על התחת התלבש וירד בחדרה

  5. ואין המשך תמר?
    אצלי הפעם הראשונה עם גבר הייתה בחופשות הקיץ בברכה האזורית. אני הייתי בתיכון, שמנמן ורך עם שער חום. אהבתי לעמוד בכניסה למועדון עם השומר ולבדוק כרטיסים. הוא היה ממוצא מזרחי, גבוה למעט שעיר עם בטן גדולה. בדרך כלל היה מסתובב עם מכנס קצר טרחה וגופיה.אהבתי את הריח שלו. היה מרשה לי לעמוד לידו ולתלוש הכרטיסים, היה מחבק אותי בעדינות ומצמיד אותי לירך שלו. הינו מוסתרים ע"י הדלפק עד הכתפיים.כשהגיעו מתרחצים היה מרחיק אותי ממנו וכשהינו לבד היה מצמיד אותי אליו ומגרד לי בעדינות גב וכתפיים. הדירוג בגב היה מעביר בי זרמים בכול הגוף והזיין שלי היה גודל וצמוד לירך שלו. לפעמים היה מרעיד את הירך ועם הדירוג בגב הגעתי לרמות של נעים והתרגשות שהיה קשה לי לנשום. בהדרגה אפשר לי לעמוד לא בצד אלא לפניו כשהוא יושב על הכיסא מאחורי ומחבק אותי באזור הגב התחתון והאזור הישבן והרעד של רגליו גרם לי לשפשוף בין ישבנים שלי ,רגליו והכיסא. היה שם לחץ של משהו קשה מאחור ואני הייתי בטוח שזה הכיסא. בכול הפעמים הבאות הסידור חזר כשאני בין רגליו, הוא על הכיסא ומחבק אותי ומצמיד אותי אליו והלחץ הקשה היה יותר ויותר ממוקד מאחור

הוספת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *